De Gewone (PPU)

De Gewone (PPU)

De 'Gewone' Power Pop Up...

In deze workout doen we 5 basic bewegingen (Squat, Bridge, Plank, Push Up en Band Pull Apart).
Dit is zonder twijfel hét instapmodel van de PPU's en tegelijk het everlasting winning team!

Een circuit training waar je dezelfde bewegingen een uur lang uitvoert is saai... niet tijdens de PPU!
De oefeningen blijven steeds hetzelfde, maar de manier van uitvoeren verandert.
Op die manier kan iedereen perfect volgen tijdens de training, maar kan je de training ook heel uitdagend maken.
Deze oefeningen worden afgewisseld met uitdagende 'In Betweeners' (kom en ontdek wat dat juist is).

Why change a winning team?
Je kan processen naar 1 van de andere PPU concepten of gewoon kei hard blijven bij deze ouwe gouwe!
Door het volgen van deze PPU word je crazy goed in deze 5 basic bewegingen.
Je leert heel veel bij over bewegen en over je eigen lichaam.
Heb jij nood aan een mega stevige Primer laag (ow ja, van daar komt de naam), this is the one for you!

Weet je niet waar te beginnen of heb je liever een nog persoonlijkere aanpak, stuur dan gerust een mailtje voor wat extra informatie naar info@wereallathletes.be

De Gewone (PPU)

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Webdesign by

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}